Skoda Kamiq primește un frate mai mic, aceste se numește Kylaq. Este cu 24 de centimetri mai scurt decât Kamiq și, prin urmare, ar trebui să fie mult mai accesibil.
Din păcate pentru europenii pe care și-l doresc, nu-l vor putea cumpăra pentru că va fi comercializat doar într-o singură țară – India.
Acesta se află pe o variantă mai ieftină a platformei MQB A0 găsită pe Kamiq și Fabia. O altă mare diferență între Kamiq și acest nou Kylaq: noul venit este cu 24 de centimetri mai scurt decât Kamiq și are puțin sub 4 metri lungime.
Astfel, consumatorii indieni vor fi eligibili pentru reduceri de taxe. Aproximativ jumătate din toate mașinile vândute în India au o lungime mai mică de patru metri.
Kylaq – micul ceh-indian ce poartă sigla Skoda
Demn de remarcat: după Skoda Elroq electric, acest Kylaq este a doilea Skoda care respectă limbajul de design Modern Solid. În timp ce Elroq este, de fapt, o variantă scurtată a lui Enyaq, acest Kylaq este desenat în întregime conform acestei noi filosofii de design.
Dezvoltat exclusiv pentru piața indiană, micul ceh-indian este pus în vânzare cu un motor 1.0 TSI (benzină) de 115 CP și 178 Nm cuplu motor. Acesta are trei cilindri și poate fi cuplat fie la o transmisie manuală cu șase trepte, fie la una automată cu șase trepte.
Un sprint de la zero la 100 km/h durează 10,5 secunde. Viteza sa maximă este de 188 km/h.
Spațiul pentru bagaje este remarcabil – 446 de litri, potrivit producătorului. În interiorul lui Kylaq, găsim un ecran de infotainment de 10,1 inchi și un instrumentar de bord digital cu contor de 8 inchi.
La un cost suplimentar, Skoda Kylaq este disponibilă cu scaune față reglabile electric cu funcție de ventilație. De asemenea, este demn de remarcat faptul că numele modelului celui mai recent mic de la Skoda se termină în -aq. În mod normal, Skoda păstrează acest sufix pentru modelele sale de dimensiuni medii (Enyaq, Kodiaq).
Prețul său de pornire în India este de doar echivalentul a 8.700 de euro.