Noua Kia EV6 GT adoptă sistemul de propulsie introdus pe Ioniq 5 N. Electrica de performanță poate simula o cutie de viteze

Noua Kia EV6 GT adoptă sistemul de propulsie introdus pe Ioniq 5 N. Electrica de performanță poate simula o cutie de viteze

Kia EV6 GT facelift a debutat oficial cu mai multă putere și o caracteristică pe care o moștenește de la fratele Hyundai Ioniq 5 N.

EV6 GT revine odată cu actualizare modelului coreean cu și mai multă putere și posibilitatea de a simulat trepte de viteză, exact cum am văzut și pe noul Ioniq 5 N. Modelul electric de performanță oferă acum 65 CP în plus și o baterie mai mare, de 84 kWh.

Kia a lansat primele fotografii și informații despre noua EV6 GT în Coreea. Cu această ocazie putem vedea actualizările la nivel estetic, atât la interior, cât și la interior, dar aflăm și că mașina a câștigat 65 CP și o baterie mai mare.

Kia EV6 facelift a fost prezentată în primăvara acestui an, iar designul lui EV6 GT este construit pe nivelul de echipare GT-Line și elementele sale agresive. Mașina se folosește de aceleași trăsături agresive de design, dar beneficiază și de noile blocuri optice mai subțiri, iar un ochi antrenat va putea deosebi un GT de un GT-Line obișnuit.

Kia EV6 GT debutează în Coreea

Spre exemplu, inserțiile din admise sunt specifice pentru EV6 GT, la fel și jantele cu design special, ce măsoară 21 de inch în diametru. În spatele acestora putem observa un set de etriere de frână vopsite în verde aprins. În partea din spate există și un difuzor redesenat.

La interior, tema sportivă continuă, cabina fiind decorată cu ornamente verzi care să accentueze faptul că nu avem de-a face cu un EV6 obișnuit, ci cu cea mai sportivă variantă a modelului electric al producătorului coreean.

Pe lângă actualizările de ordin estetic, noua EV6 GT beneficiază de același tren de rulare folosit și de Ioniq 5 N. Grație acestor schimbări, mașina oferă mai multă putere, 650 CP și 770 Nm mai exact, extrași din două motoare electrice, ceea ce îi asigură o accelerație de la 0 la 100 în doar 3,5 secunde.

Ceea ce diferențiază și mai mult mașina de versiunea pre-facelift este posibilitatea de a simulat o cutie de viteze, întocmai ca Ioniq 5 N. Astfel, șoferul poate folosi padelele montate pe volan pentru a schimba treptele de viteză. De asemenea, funcția este însoțită și de propria coloană sonoră, care imită un motor cu combustie internă.


Urmărește Promotor.ro peGoogle News

Ai o masina mai noua de 2005 si vreo sa o vinzi? Solicita oferta pentru masina ta

Ultimele stiri