Este legal să te bagi în fața altui șofer, la semafor? Cum se aplică legea circulației
22 septembrie 2024Recenzie Ford Focus Hatchback
23 septembrie 2024Prezentare generală
Dacă dorești să cumperi un MINI Hatch de a doua generație (2006-2014), merită să te familiarizezi cu problemele sale comune, pentru a evita să fii surprins de ele. Citește mai departe pentru a obține opinia completă a experților cu privire la aceste mașini de familie elegante și bine făcute.
MINI Hatch (R56) defecte cunoscute și probleme comune
A doua generație MINI Hatch, cunoscută intern ca R56, a urmat pașii modelului anterior complet nou, care a sfârșit prin a avea o producție neobișnuit de scurtă de cinci ani. Deși mașina din 2006 arăta și se simțea foarte asemănătoare, aceasta a reprezentat o revoluție inginerească majoră.
MINI Mk2 nu și-a pierdut popularitatea sau farmecul în această formă, iar în 2009 a fost introdus un model decapotabil elegant, care i-a sporit și mai mult atractivitatea. Cu pachete de opțiuni din belșug, un MINI de ocazie oferă o alegere monumentală pentru cumpărătorul de mașini de ocazie. În ciuda filiației bavareze, MINI nu vine fără o mână de probleme și defecte comune. Acestea fiind spuse, oferta uriașă înseamnă că există o mulțime de modele bune.
Top 10 probleme
Ghid de cumpărare – probleme comune și la ce să te uiți dacă vrei să cumperi unul:
1 – Fluier la tic-tac
Dacă detectați un fluierat slab, ca un ceainic vechi care fierbe la tic-tac cu motorul și cutia de viteze încălzite – aveți grijă. Dacă dispare la o mișcare a accelerației, fiți prudent, deoarece acesta este în mod normal un semn al unei pompe de apă uzate. Nu lăsați un comerciant să vă păcălească cu o scuză – ei cunosc foarte bine această problemă.
2 – Pompa de combustibil slăbită (motoare pe benzină)
Dacă o mașină cu motor pe benzină pare să se frâneze, apoi să zboare ca o pasăre la test drive, sunt șanse ca pompa de combustibil să fie defectă și să fie pe punctul de a muri pe tine. Remedierea nu este prea costisitoare, dar este un alt punct de negociere greu atunci când încheiați o afacere în privat.
3 – Pornirea la cald
La Cooper, asigurați-vă că motorul pornește pe buton atunci când motorul este cald. Problemele cu senzorul de lichid de răcire sau termostatul pot aprinde o lumină de avertizare ECU și cauza o problemă de alimentare. Acest lucru poate fi rezolvat numai prin înlocuirea unui termostat complet, care include senzorul de lichid de răcire și termostatul.
4 – Calamități ale cablurilor
Verificați dacă toate trapele ușilor interioare funcționează fără efort excesiv. De asemenea, asigurați-vă că capota se deschide fără un efort herculean de tragere de război asupra manetei. Cablurile întinse sunt cunoscute ca fiind o problemă la o serie de vehicule, deși îmbunătățirile aduse calității la fabrică au rezolvat-o în cele din urmă.
5 – Ambreiajul și cutia de viteze
Autoturismele cu o viață grea pot suferi de ambreiaje cu mușcături mari sau trepidații și/sau de zgomotul cutiei de viteze. Ascultați dacă se aude un zăngănit din zona ambreiajului și dacă se aude un bâzâit sau un bubuit atunci când se pornește la viteze mici. De asemenea, verificați dacă lichidul cutiei de viteze a fost schimbat la intervalele necesare.
6 – Pompe de servodirecție
Pompele electrice de servodirecție înțepenite, rigide sau zgomotoase au chinuit MINI timp de mulți ani. Unul dintre numeroșii specialiști MINI poate furniza și înlocui o componentă îmbunătățită pentru o fracțiune din prețul unui dealer principal. Un instrument excelent de negociere.
7 – Uzura neuniformă a anvelopelor
O problemă mai des întâlnită la mașinile cu roți mai mari de 17 inch este reprezentată de modelele de uzură severă pe marginea benzilor de rulare ale anvelopelor față. Călătoria fermă poate face ravagii datorită drumurilor noastre urbane stricate, efectul fiind uzura componentelor suspensiei și/sau dezechilibrarea urmăririi acesteia.
8 – Lanțurile de distribuție
În cazul motoarelor pe benzină, feriți-vă de vânzătorul care vă oferă un motor preîncălzit atunci când veniți să-l vedeți. Mașinile neglijate pot consuma o cantitate mare de ulei de motor și, dacă au un nivel scăzut, pot uza lanțurile și ghidajele. Ascultați dacă se aud zăngănituri la pornirea inițială la rece – dacă este evident, plecați, deoarece acest lucru este mare, murdar și costisitor.
9 – Probleme cu turbo
Modelele Cooper sunt adesea cunoscute pentru consumul mare de ulei care poate cauza moartea rapidă a turbocompresorului. Verificați fumul prin turarea puternică a motorului la încălzire și mirosul slab de ulei ars de la țeava de eșapament. În cazuri grave, turbo se poate autodistruge la propriu sau chiar exploda. Foarte costisitor.
10 – Frânele din spate se blochează
Priviți cu atenție starea discurilor de frână spate. Verificați dacă zona de frecare are o nuanță albastră sau dacă există urme adânci de zgârieturi. Mașinile care nu au beneficiat de cea mai bună revizie pot suferi din cauza faptului că etrierii frânelor din spate se blochează complet sau cauzează blocarea excesivă a frânelor.
Cronologia modelelor
– 2006 – Începe noua generație (R56 MINI)
– 2007 – Introducerea MINI diesel
– 2009 – Introducerea MINI First cu tematică ecologică și a noii decapotabile
– 2011 – Lansarea Cooper SD cu motor diesel de 2,0 litri
– 2012 – Ediție limitată John Cooper Works GP de 218 CP – 2.000 de unități construite
Acoperire dealer principal în Marea Britanie
– Bun
Cele mai bune locuri de cumpărare
– Specialiști MINI
– Supermarketuri de mașini second-hand
Rechemări DVSA
Verificați online rechemările în service ale vehiculelor
Ați putea încerca și..
Alfa Romeo Mito
Alfa de dimensiuni mici a adus o nouă bază de clienți pentru legendarul brand. Poate că este doar un Punto pe dedesubt, dar are aspectul elegant care încă mai întoarce capete și astăzi. Din păcate, calitatea legendară Alfa Romeo încă provoacă îngrijorare cu dealeri inconsecvenți și o calitate dezamăgitoare a construcției interioare. Cu toate acestea, sportivul Cloverleaf cu 170 CP la robinet este destul de distractiv de condus.
Suzuki Swift
Cu greu poate fi comparat cu un MINI, dar aceste mașini plăcute de condus și bine echipate au un as în mânecă – un raport calitate-preț incredibil. Proprietarii iubesc fiabilitatea și dealerii de renume, plus că nu arată rău. Nu are o gamă atât de largă de opțiuni de modele ca MINI, dar merită totuși o privire foarte atentă… sincer!
– Obțineți o evaluare a mașinii de la Parkers
– Răsfoiți mașinile de vânzare pe Parkers
– Vindeți-vă mașinile cu Motorway
Lectură suplimentară
– Recenzii ale proprietarilor MINI
– Recenzie completă MINI
– Prețuri și evaluări MINI
– Căutați mașini MINI de vânzare